Sisters

Jag bara måste lägga upp denna bilden på mig och min fina syster!
Jag kanske har sagt det förr men då säger jag det igen- jag är verkligen glad över hur mycket tajtare vi har blivit de senaste kanske 2 åren.

När vi var små bråkade vi verkligen hela tiden (okej, ganska vanligt kanske) och i början av tonåren tyckte jag mest hon var jobbig som skulle ta mina grejer hela tiden.
Jag förstod inte vad folk menade när de sa att de var ungefär lika nära sina syskon som sina bästa vänner.

Men de senaste cirka två åren har vi som sagt blivit väldigt mycket tajtare och det är jättekul! Love you sis :*

 


Kommentarer
Postat av: Ros-Marie Berg

Så roligt att läsa om en uppfattning som jag också delar, både vad det gäller hur Ni var när ni var små och hur Ni är idag. :)

2012-05-29 @ 14:55:32
Postat av: Anonym

Vilken syskonkärlek, härligt. Fin bild också.

2012-05-29 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0