Still in a good mood

Efter himla onödig ellära (inte alls min grej, kommer aldrig hålla på med sånt!) i hela tre timmar skulle man cykla hem i ösregn- nej tack!
Det fick bli bussen för min del och så hämtar mami min cykel med bil, hihi.
Men även om elläran var aptråkig och vädret verkligen suger så förstör inte det mitt bra humör för dagen fick en toppenstart!

Jag var i danssalen redan klockan åtta och övade med mina duktiga dansare inför lördagens regionsfinal av UKM.
Sen var det dags för mig att leda lektion och jag hade jazz.
Det gick superbra och det var kul att jag körde en streetig koreografi för vi dansar sällan street. Sen ville jag överraska lite också för alla förväntade sig nog något jättejazzigt eller lyriskt från mig, haha.
Som om det inte vore nog med dans så körde vi Emelies lyriska koreografi efteråt och vi var helt döda sen, haha. Men det är underbart!

Det slog mig förresten att jag lärde mig 4 nya danser på två dagar och veckan har två nya kvar. Snacka om att det snurrar steg i huvudet på mig, haha.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0