Talked about What dancing means to me

Åh, alltså detta underbara väder!
Jag fattar inte varför alla ska klaga nu när vi äntligen har sol...

Det blev i alla fall inte mycket sömn för min del för jag skickade in engelskan halv två och åtta skulle jag hålla mitt tal.
Men sen var skoldagen slut och jag kunde ta igen min förlorade sömn, haha.

Nu ligger jag ute i solen och gottar mig rejält!
Jag försöker att inte pressa för mycket dock för kräftfärg på lördag passar inte riktigt min klänning, haha.

Det är nästan 30 grader- i skuggan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på och njut av värmen. Ta skuggan emellanåt så solen inte gör Dej röd istället för brun.

2012-05-23 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0