Resnerverna börjar smyga sig fram

Idag efter jobbet så spenderade jag, Joanna och Veronika ett par timmar snackandes i Joannas säng.

Det skrattades så hysteriskt att tårarna nästan rann, och det är synd att man inte ses så enkelt och oplanerat oftare!

 

Mormor och morfar var här på en mysig liten kvällsfika och sen har det varit full London-fokus här hemma.

Packningen har väl gått sådär, för att planera är ju mycket roligare.

Det är så himla mycket man vill hinna med att klämma in under dessa fyra dagarna, så det är bäst att planera upp dagarna.

Dessutom finns det ju väldigt starka viljor här i familjen (läs: jag och min syster), så vill man inte samma så blir det problem...

Men efter mycket om och men så har vi ett hyfsat schema inför resan och jag är taggad som tusan!

 

Bland annat kommer vi höra till de kanske cirka 1000 första i hela vida världen som upplever en sak, och det känns rätt bra maffigt!

Men vad det är får ni faktiskt klura lite på.

 

Usch, nu ångrar jag att jag inte började med förberedelserna tidigare!

Imon kommer jag inte hem från Halmstad förrän efter halv nio och då ska det duschas, ätas och fixas allt det sista innan en "tidig" sänggång.

Vilket innebär att jag känner att jag måste packa och kolla upp allt NU...

 


Balansgången är svår mellan att få med sig allt man vill ha med sig dit och att få plats med allt man vill ha med sig hem, hihi.


PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja nu är det väl bara LONDON i tankarna. Hoppas allt blir som Ni planerat, boendet verkade väl jättebra så det blir säkert toppen. Tack för ikväll, röda faran rullade snällt på detta hållet.

2012-11-06 @ 22:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0