Spotlights: ON

Idag efter jobbet var det direkt till Falkallen som gällde.
Den först halvan av repet satt jag mest för jag mådde inte bra alls, men när Torbjörn plötsligt avslöjade för oss att det skulle komma massa folk på genrepet (panik!!) så var det bara att dra på game-facet- och att dansa gjorde mig faktiskt ännu en gång mycket piggare!

Genrep inför massa dansfolk ja- det hade ju helt klart kunnat gå mycket bättre...
Vissa låtar hade vi aldrig ens kört med bandet förr, så när de inte spelade som på cd så dansade vi såklart fel... Men men, genrep ska aldrig få perfekt för det innebär otur!

Kom hem vid halv elva, och nu ska jag verkligen försöka få mig välbehövd sömn inför morgondagens premiär!

Vadå packåsna?
Det är väl fullt normalt att cykla runt med två sprängdfyllda väskor och en påse?


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Det vill till att Du håller balansen så Du inte kör omkull. Hoppas Du mår bra idag och att premiären går bra. Kram!!

2012-11-14 @ 10:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0