After Work

Nu spelas J.Lo, första cidern är öppnad och jag är snart redo att dra mig in mot stan.

 

Ikväll väntar after work på Grand med inte mindre än 163 andra anställda på CDON Group i Falkenberg (Nelly, Heppo, LekMer m.fl)- yikes!

Det har taggats hela dagen på jobbet och vi kom fram till att det kommer kännas helskumt men kul att se alla fixade och på partyhumör!

 

Tanken var att jag senare skulle bege mig till Halmstad och Halloweentema på Underbar, men turen var inte på min sida.

Folk är bortresta, jobbar, ska göra högskoleprovet imon, på klassfest o.s.v.

Trist som tusan!

Visst känner jag många som ska dit ändå så jag hade väl kunnat dra dit och se vem jag stöter på, men att få mer än 4 timmars sömn innan fem timmars dans imon förmiddag mellan nio och två kanske inte är så fel ändå.

 

Jag håller helt enkelt ett öppet sinne för vart kvällen sen bär av, om jag inte stannar kvar på Grand vill säga.

En guldglittrig tröja som mormor precis idag har lagat åt mig, svarta stuprör och höga klackar blir min melodi ikväll.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Jag gjorde så gott jag kunde med tröjan. Faktiskt den blev helt okej, hoppas Du tycker detsamma.

2012-10-26 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0