Ready for the weekend to come

Visst är det galet vad fort tiden går! 

Imon är det ju fredag igen. Wihoo!

Jag är redan på tagg-mode inför helgen, så medan jag lagar mat åt familjen har jag målat naglarna festligt guldiga och uppdaterat partylistan på Spotify.

 

Listan, som jag har byggt på under flera år, hade plötsligt raderats och det var bara att börja om från ruta ett.

Men nu är den en bit på uppbyggnad igen i alla fall.

De första artisterna som kommer upp i huvudet vid tanken party för mig är David Guetta, Chris Brown, J.Lo, Skrillex, Rihanna och Swedish House Maffia.

Är ni sugna så kan ni alltid spana in listan här!

 

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Födelsedagsfirande på gång.

2012-10-18 @ 21:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0