Perfect way to start a Sunday

Sovmorgon och att ta det lugnt är inte så ofta förekommande för mig just nu, så ni kan nog gissa hur mycket jag såg fram emot att kunna sova tills jag vaknade av mig själv istället för av alarmet på mobilen.
Mamma förstörde denna underbara tanke genom att ringa och väcka mig vid tjugo över elva, men jag ska nog kunna förlåta henne inom en snar framtid.
 
När jag ändå var ute för jag hade kört Andreas till sin matchsamling så bestämde jag mig för att unna mig lyxfrukost.
Så jag har precis avnjutit fralla, melon, varm choklad och smoothie framför Vampire Diaries.
En söndags"morgon" kan inte bli mycket bättre än så!
 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Sova till 11.20 är väl inte helt fel ,kanske och med den extra timmen som natten gav så blir det väl ändå rätt bra.

Svar: Det blev ungefär åtta timmars sömn.
Hold your dreams

2012-10-28 @ 15:15:50
Postat av: Ros-Marie

12:20 kan man också säga, eller med andra ord nästan 7 timmar efter jag gick upp. ;)

2012-10-29 @ 06:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0