50 days countdown

Nu sitter jag på tåget hem efter ett danspass i Halmstad och passar på att läsa lite Hunger Games, lyssna på musik och unna mig en chokladbit (sötsugsveckan är snart över haha).
Mycket bättre kan man inte ha det på en tågresa enligt mig!

Nu de närmsta veckorna har jag supermycket planeat och jag längtar som en tok!

Dessutom är det idag exakt 50 dagar kvar till London!!
Min syster och jag hade en klockren liten konversation om det.
Eve: Becca, erkänn vi kommer typ bo på Victoria's Secret?!
Jag: Nja, asså vi vore ju ge de andra affärerna en chans också... I alla fall en liten stund...
Ungefär så stora kommer våra problem vara de dagarna- taggad som tusan!!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

De 50 dagarna kommer att gå fort och sen är det London som gäller några dagar. Önskar och hoppas Ni får uppleva mycket.

2012-09-19 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0