Hello handsome

Som de flesta av er säkert har hört så spelar Chris Brown i Globen den 19 november och biljetterna släpps imon.
Jag har gillat Chris Browns musik i flera år och nästan spelat sönder vissa låtar, så det hade varit g-r-y-m-t att se, men jag får skippa det, för det är samtidigt som Thriller-showen, plus att jag redan har tagit ledigt en hel del från jobbet, hehe.
Men kanske kommer några av er där ute att dra dit och i så fall önskar jag er en grym upplevelse!

Men visst kan vi ändå njuta av några favoriter, och en bild på ögongodiset.
Chris Brown – Say Goodbye
Chris Brown – Turn Up The Music
Chris Brown – Deuces featuring Tyga & Kevin McCall - Explicit Version
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0