Things lead to new things

En liten kul grej angående att jag i förra inlägget skrev att man aldrig vet vart såna projekt kan leda:

För lite drygt ett år sedan (10-11 september) var det auditions i Halmstad för musikalen Laddad, med mig i juryn.
Jag hade blivit förfrågad att koreografera uppsättningen.

Det var hur kul som helst, extremt (!) lärorikt och ledde till en hel del.
Förr var jag nästan aldrig i Halmstad. Jag kände typ ingen där och shoppingen i Göteborg är bättre.
Men lite impulsivt valde jag att gå på några workshops på NollTreFem (där vi hade musikalen) och genom dom workshopsen och såklart själva musikalen lärde jag känna en himla massa härligt folk- och några har blivit riktigt nära vänner!
Det blev fler workshops, jag lärde känna kompisars kompisar och utan dessa hade jag troligen inte känt till Bounce Summercamp- och inte åkt dit.

Men som sagt, framför allt hade jag inte lärt känna massa härligt folk, både bekanta och riktigt nära vänner.
Så nu är jag i Halmstad ett par gånger i veckan, antingen för att dansa eller umgås.
Det hade jag verkligen inte trott för ett år sedan, haha.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tiderna förändras och av någon anledning hänger vi med.

2012-09-13 @ 22:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0