2013-08-15

Det sker lite framsteg i sjukstugan.
Jag har varit i stan och fixat lite ärenden.
Bland annat hälsade jag på Veronika på Törngrens.
Hon har också varit sjuk och när vi såg varandra kändes 20-års festen imon rätt avlägsen, haha.

Nehe, annars har jag väl legat utslagen en hel del också.
Jag och Eve såg The Notebook för första gången.
Japp, första!
Jag skäms nästan...

Jag ska försöka rycka upp mig lite och åka till Göteborg med Johanna för att plocka och dona i lägenheten.
Har inte träffat henne sen innan hon åkte till Thailandet plus att det blir gött att få packat upp allt.

Fick förresten hem ett litet paket från HM idag med denna godbitarna.
Skönare får man leta efter!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Skönt att Du är bättre. Hoppas att helgen är räddad och att det blir Karlstad imorgon. Bra att det ordnade sig med glasögonen.

2013-08-15 @ 22:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0