Efter en kort hemvisit

Mindre än ett dygn hemma, inklusive sovtid, var väl kanske inte jättemycket att skryta med, men alltid något.

Jag fick hämtat mina tre paket, med en rejäl väska med plats för dator och böcker, en stor kroppsatlas och lite smått och gott från CDON.
Jag släpar med mig tre fulla väskor nu, så det börjar bli dags att ta ner en resväska från vinden, hehe.

Jag hann också med ett besök hos Julia, Tobias och bebisen.
Så mysigt så!
Lilla Lea är 1,5 vecka nu och gullig som tusan.
Julia är ju den första av mina kompisar som skaffat barn, så självklart var man nyfiken på en hel del saker.
De är verkligen en supergullig liten familj!

Jag åker upp tillbaka till Gbg tidigare än tänkt, för en i klassen ska ha förfest innan kvällens provsittning med kändistema.
Så jag ska bara snabbt som tusan till lägenheten och förvandlas till Mel C, aka Sporty Spice, och sen bär det av igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0