Endorfin-rush

Jag gjorde rätt som gick på andra tryouts som förberedelse för denna, för trots min hosta presterade jag klart bättre än tidigare!
Jag var till och med en av de få som körde salto (bakåtvolt) ifrån stillastående med endast en passare.
Hoppas det kan få mig att sticka ut tillräckligt att komma med i laget trots min gröngölingsstatus vid stunt.
Måste dock poängtera att även där var det stor skillnad mot tidigare!
Åh, jag är så nöjd med mig själv!
Frågan är bara om det ändå räcker hela vägen på denna höga nivån?
Åh, jag vill verkligen det supermycket!!

Nu sitter jag på tåget mot Falkenberg och läser The Carrie Diaries.
Jag har flera paket att hämta ut på posten plus att jag behöver utklädnad till imon kväll, så det är därför jag åker hem mitt i veckan.
Kommer jag med i Cougars (hoppas, hoppas) blir det dessutom ingen hemgång till helgen, så man får passa på.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att läsa att Du känner Dej nöjd med Dej själv.

2013-08-21 @ 22:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0