Feeling really good and excited

Med risk för att låta tjatig så måste jag ännu en gång säga hur bra jag trivs med GCO-folket och hur kul jag tycker det är med cheerleading!
Jag har ju känt sedan jag såg min första Bring it on-film runt tolv bast att det är en grej för mig- och nu kan jag äntligen säga att det stämmer!
Den 21e är det blodigt allvar för min del som gäller för det laget vill jag veeeeerkligen komma med i!
De flyttas dock upp en nivå iår, så trycket lär bli högt!

Nu sitter jag på tåget igen (standard) och kommer faktiskt vara hemma vid tio eftersom vi slutade lite tidigare och jag hann med det tåget.
Skönt ändå att slippa komma hem elva för att då duscha och fixa!
Imon är ju trots allt min sista jobbdag och då vill man inte vara en zombie.
Ja shit, min sista jobbdag- efter 14 månader heltid...


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ha nu en bra sista arbetsdag på ett tag. Det ju nu som Du får studera till något som Du verkligen vill. Lycka till med allt.

2013-08-08 @ 22:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0