För lite disciplin

Dagens skoldag höll på till tre, men på eftermiddagen hade vi tema-övningar med Christina, så det var rätt soft ändå.

Har dock fortfarande lika mycket att plugga här hemma, och pluggdisciplinen är inte vad den en gång var.
Eller nja, jag hade aldrig så mycket till disciplin, men det behövs nu!
Istället har jag mellan pluggstunderna kollat OC, duschat, smöjt in håret i olja och kroppen i lotion.
Och nu sitter jag här i min sköna OnePiece, äter kiwi och bloggar...
Duktigt Rebecca...

Man är helt enkelt inte van vid att ha ens hälften av detta.
Om två och en halv vecka tentar vi av hela Allmän Anatomin, så det blir får bli skärpning.
Men som sagt, har man inte behövt plugga en dag på över ett år och sen kastas in såhär så blir det något av en chock.
It will get easier.


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tar kanske lite tid att komma in i pluggandet igen. Det kommer säkert att gå bra.

2013-08-28 @ 22:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0