*Gäsp*

Hej alla pigga och glada!
Tyvärr inkluderar det inte mig- jag är trött som få idag.
Att jag var uppe 05.50- typ 03.50 igår kan nog ha spelat in.

När jag och Klara kom till Halmstad blev det mest en himla massa snackade om vad som har hänt i sommar och vad som komma skall.
En hel del att ta igen.
Vi tryckte också i oss lite grann chockad och kollade på SATC2.

Sen jag kom hem vid lunchtid har jag mest sovit, haha. Sick...
Jag också snackat en stund med stackars morfar som fick ta en ambulanstur idag efter att ha fått en svärm getingar efter sig och typ 15 stick. Usch, ett är ju jobbigt nog!

Nu inväntar vi pizzan här och sen ska jag åka till Veronika.
Hoppas bara vädret vill hålla sig på snällt humör nu ikväll!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Han mår efter omständigheterna bra, men en stund innan han fick medicin var det besvärligt. Tänk vad ambulanspersonalen är goa och profsiga. Man känner sig genast mycket lugnare när de börjar ta hand om den sjuke.

2013-08-03 @ 23:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0