Här ska man egentligen skriva något fyndigt

Holla peeps!

Idag slutade vi tolv, men det lär få bli ett par timmar anatomiplugg extra.
Det är typ så det verkar funka- att de öser på som tusan på skoltid och sen får man försöka fatta det hemma, haha.

Annars har jag gosat med Nisse, diskat och är inne på min andra maskin tvätt.
Från och med ikväll har jag nämligen Ida slaggandes här under sin nollning, och jag tänkte vara snäll nog att det ska se hyfsat ut i alla fall när hon kommer, haha.
(Mamma, jag skämtar. Här ser helt ok ut hela tiden, promise)

Tvätt kan man hänga på tork i köket- why not liksom?


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Roligt för Dej att ha lite sällskap upptill pluggandet.

2013-08-27 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0