Nollningsvecka Ett avklarad

Idag var en viktig dag, nämligen upprop och registrering.
Så nu är vi offentligt sjukgymnaststudenter vid GU.
En massa papper och information blev det såklart, så mycket att det nästan svämmade över.

Sen drog jag och ett par tjejer till nordstan och käkade thaibuffé innan dagens nollningsaktivitet- Liseberg.
Vi delades in i lag och fick olika uppdrag- med mitt lag som vinnare!
Hela nollningen är ju en programtävling och vi sjukgymnaster har hittills vunnit alla dagar utom en- booyeah!

Nu är jag tillbaka i lägenheten och väntar på Johanna som ska sova över här.
Mysigt!


Kommentarer
Postat av: Josefin Haag

Hej rebecca!

Åh din blogg gör mig så himla taggad på att börja högskola! Vill nämligen också bli sjukgymnast efter gymnasiet och din blogg är så himla inspirerande! Skriv gärna allt som händer på skolan i Göteborg! för jag är en trogen läsare!

Vill bara ställa en fråga till dig med :) Hur många poäng läste du på gymnasiet? läste du mer än 2500 poäng ? :) Jätte tacksam för svar :)

mvh Josefin (rossis vän ;)

2013-08-25 @ 22:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0