Packa vs slappa

Måndag = jobb och flyttpackande.
Whoop Whoop...

Tyvärr är det alltför lätt att snegla på lite Gossip Girl och Glee.
Och så Top Model-finalen såklart!
Alltid lika spännande att se vad de ska hitta på under finalveckan.
Utan att spoila något kan jag i alla fall säga att jag tyckte det var en rättvis segrare.

Men packandet fick ju lida för min lathet så jag får öka tempo resten av veckan om det ska bli någon flytt på lördag, hehe.

Favorithyllan börjar tömmas i alla fall.
Och visst har jag söta kylskåpsmagneter?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Packa med Dej allt som Du anser helt nödvändigt. Ta sedan upp mer allt efter hand.

2013-08-05 @ 23:40:48
Postat av: Mamma

Jag är övertygad om att du kommer lägga i en högre växel ju närmrare helgen vi kommer :)

2013-08-06 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0