Talangfull som tusan

För någon vecka sedan när jag slötittade på reprisen av Allsång på Skansen så fick jag plötsligt se ett bekant ansikte- nämligen en av tjejerna från Base23 som var med på Fuertoventura! 
Har ni en stund över så gå gärna in på denna länken och bläddra fram "Lill-Babs firar 60 år som artist".
Tjejen ni letar efter är först ut- Lovisa Bengtsson.
 
Jag visste inte att hon kunde sjunga så bra och jag kan lova er att hon dansar helt otroligt bra! 
Trots att hon bara är 15 ( ! ) så var hon en av de bästa på lägret, med teknik och utstrålning som de flesta inte hunnit lära sig när de går ut gymnasiet vid 19.
Det ska bli riktigt kul att se vad det kan bli av den riktigt goa tjejen! 
 
Stor saknad efter de härliga människorna, dansen, värmen, maten och hela stämningen på Fuertoventura! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0