Vädrets makter imponerar

Vilken jäkla storm!

I brist på teknologi plockade vi fram gamla hederliga Master Mind och spelade allihopa.
Rätt mysigt ändå!

Men när vädret blev något bättre så drog jag mig till Pelle, trots min onda hals och huvud.
Ett måste eftersom han flyttar till freaking Umeå imon!
Usch, det gillas inte!
Troligen träffar man honom nästa gång till Halloween...

När de skulle hoppa i jacuzzin (trots vädret- galningar!) så fick jag bege nog hemåt mot soffan igen.
Pelle säger att man mår bättre av att bada jacuzzi, men i detta fallet tvivlar jag på det.
Tv och internet funkar fortfarande inte, men för att kunna somna så kan jag kolla på dvd på datorn, hihi.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilket oväder Ni måste haft. Mysigt i alla fall med lite gemenskap med familjen och ett sällskaps-spel. Hoppas Du känner Dej bättre idag.

2013-08-14 @ 09:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0