Vi hade väldig tur med tajmingen av vädret

Efter tolv timmar flyttfokus var det inte mycket kraft kvar i oss.
Laga mat var det inte ens tal om, utan så fort vi kom hem åkte vi till Mixed Asia och köpte oss en egen liten buffé att ta hem.

Japp, jag följde med hem.
Nollningen börjar ju inte förrän den 19e och vad ska jag göra uppe i Göteborg helt själv i en vecka liksom?
Nej så jag ska hinna med att fixa grejer på banken, en till tripp till Gekås, lämna blod, färga håret m.m. på denna mellanlandningsveckan.
Det känns väldigt bra att ha en sådan!

Vi satte på en film strax efter nio men jag klarade mig nog bara till första reklampausen, haha.
Eftersom mitt rum numera är heltomt crashar jag på vår sköna soffa.
Mitt rum ja. Jag får väl snart börja kalla det Andreas rum istället...
Shit vad konstigt det känns!!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ser gott ut. Usch hade Ni åskoväder i natt. Det klarade vi oss från.

2013-08-11 @ 10:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0