Wednesday

Mamma och Eve har varit på Gyllene Tiders konsert i Halmstad och jag har varit hemma och packat.
Av de två föredrar jag faktiskt packningen!
Dock var jag gullig nog att ringa mamma och meddela att jag såg henne gå upp på perrongen mot Göteborg istället för Halmstad. Hon hade ingen koll alls haha. Jag är på tågstationen aniiiiingen mer.
Dagens goda gärning!

Jag älskar detta nagellacket från China Glaze! Har det i flera färger.
Det är svårt att fånga på bild men det blir liksom flerdimensionellt och levande.
// nagellacksberoende

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Borste i varje väska, inte undrar på att jag inte hittar några!!!!!! ;)

2013-08-08 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0