#Winning

Det var namnet på vårt lagnamn idag, och det passade oss bra! Booyeah!

Vi var ett lag av nio blivande sjukgymnaster plus faddern Lisa, och vi hade skitgo stämning hela dagen!
Jag fick ju som sagt agera hejaklack, men ett par grenar kunde jag vara med på.
Vädret var helt perfekt och hela dagen kan bara beskrivas som toppen!

Jag kan ha fått mig en busbuddy i Emelie som hoppar på i Lindome- tummen upp för det.
Jag har förresten jordens jäkla träningsvärk i låren och börjar undra om det kan bero på cykelvägen hem.
Har jag nedförsbacke hela vägen till stationen betyder det ju tyvärr uppförsbacke hem, haha.

Nej annars har här inte hänt mycket spännande ikväll.
Jag mår ju fortfarande inte toppen och försöker vila mig i form så gott jag kan inför morgondagens viktiga cheerleading try out.
Då gäller det verkligen att kunna leverera, även om det känns långt borta just nu...


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Grattis till vinsten även om Du inte deltog hela tiden. Lycka till idag också.

2013-08-21 @ 09:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0