Dagens nytta klar innan lunch

Hola peeps!
Effektiv förmiddag var det här.
Jag tillhörde första gruppen på dagens praktiska examination- en riktigt skön placering tycker jag själv!
Resultatet kommer ikväll via mail, men jag är rätt övertygad att jag klarade det. I värsta fall skulle jag eventuellt få göra om bara något delmoment på onsdag med vår kursansvariga lärare, så det vore inte världens undergång det heller.
 
Efter det passade jag på att köra lite cardio på crosstrainern på Fysiken.
Tyvärr börjar jag känna i benhinnorna så jag är rädd att jag får ta det lugnt med sånt tills vidare. Jättesynd, eftersom jag har känt att kondisen blivit bättre, vilket krävs i cheerleadingen.
 
Nu är jag i alla fall nästan hemma, och kan med gott samvete slappa resten av dagen om jag skulle vilja det! 
 

Mina klasskompisar säger att det är "tur att jag inte har pojkvän, för då jade folk blivit misstänksamma nu", haha.
Skämt åsido så vet jag att mina blåmärken ibland ser rätt illa ut men det är vardagsmat i cheerleadingen.
Vore kanske träna i långärmat eller nåt...
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0