Ibland är måndagar bra ändå...

... som när man har korta intressanta skoldagar och hinner med grupparbete, träna lite på Fysiken och sen gå på dansuppvisning och se sin gamla streetgrupp- och ändå har tid att ta det lugnt!

Även om jag älskade de senaste åren med dans varje ledig minut av dygnet så är det faktiskt skönt att hinna andas lite också istället för att flänga från jobb till pass och sen vidare till nästa pass i en annan stad.
Att varje kväll komma hem så sent att man tvingas stressa i sig mat, duscha och sen bums i säng.
Ni som har haft det så fattar säkert vad jag menar.
Men jag ångrar inte en dag av det! 

Esteten i mig passar på att smyga fram när tillfälle ges, haha.


Lussekatter i caféet...

... och studentkåren bjuder på glögg.
Julkänslorna flödar! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0