This is how we roll

 
När Aileen la upp denna bilden på facebook tänkte jag att den inte kunde passa bättre. Dels är det en riktigt snygg bild på första delen av en av våra stuntsekvenser, men den förklarar även min blå arm.
Ni kanske ser att jag som backspot/safety står där bak och placeringen på min högerhand. Tänk er att Aileen på topp tappar balansen och slår ner benet hon har i luften. Det har hänt ett antal gånger när vi tränat, och precis där på början av höger underarm har ni alla mina fina blåmärken.
 
Btw, pretty cool huh? Och då ska ni se allt i rörelse och sammansatt med resten av programmet. Awesome!
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tycker det ser farligt ut och kan förstå att det blir en hel del blåmärken också.

2013-12-16 @ 22:20:31
Postat av: Mamma

Ser fram mot att få se det live i mars :)

2013-12-17 @ 06:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0