Tidiga dagar startar 05.20

Lite för lite sömn och stor brist på intresse gjorde att jag var farligt nära att somna på eftermiddagens föreläsning i sjukgymnastikeks historia. Men kom igen- ni hör ju hur kul det låter!
Och till mitt försvar var det faktiskt ett par som lade sig över bänken och somnade på riktigt...
 
Det fick bli en livräddande redbull i pausen och sen vaknade jag till liv igen.
Tillräckligt för att efter skolan åka till Fysiken och köra 50 minuter på crosstrainer, följt av en timme Pilates.
En slutkörd men mycket nöjd tjej sitter då alltså på tåget hem nu.
Men man måste ju kompensera för sockersvagheten som framför allt smyger fram på helgerna, haha! 
 
Bjuder på en bild som i alla fall får mig att skratta varje gång! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0