Totalt trafikkaos idag!

Fy, vad frustrerande det är att hela tiden sakna någon vettig information om vad som gäller!
Har varit inne på både hlt's och öresundtågens hemsidor minst en gång i halvtimmen för att försöka lista ut hur/om/när jag kunde komma hem.
Stressade som en idiot efter skolan för att hinna med ett tåg som "troligen" skulle gå, men inte gick.
Sen tog det timmar utan ersättningsbussar och jag försökte mig också på att ta mig steg för steg med vanliga bussar men det felade mellan Kungsbacka och Varberg.
Kort sagt kaos! 
 
Då kändes det rätt bra hopplöst och jag började förbereda mig på att stanna en natt till (trots att jag saknade saker jag behöver till helgens cheerleading), men megagullet Veronika körde upp till Lindome för att hämta mig! Både hon och andra vänner visade hur otroligt bra de är! Guld!
Efter en snabbis på Ikea är vi nu påväg hem och det känns väldigt skönt! 
Just eftersom jag hela tiden var så inställd på att jag ville hem idag.
Hade jag vetat allt detta i onsdags hade jag såklart haft med alla helgens grejer med mig igår och utan problem kunnat stanna hela helgen, och framför allt så hade jag mentalt varit inställd på hur det skulle bli och sluppit hetsa så mycket...
Sällan har Espresso House känts så välförtjänt som idag. Deras Triple chocolate cookie kan ha varit bland det godaste jag ätit! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

det var en gigantisk kaka det. : )

2013-12-06 @ 20:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0