Travelling through the decades

Hatten av för estettvåorna- en riktigt bra och charmig föreställning!
Riktigt kul att se!
Nostalgikänslorna var på topp (wtf, tog inte jag nyss studenten? Kan man känna nostalgi redan?) och jag längtade som tusan tillbaka till kära estet.
Mina girls ägde showen ordentligt och detta funkade bra som en motivationsbooster igen!
Nu vill jag dansa och lära mig nya saker!
 
Haha en kul notis som jag och Elin kom på nu när vi smsade:
Innan våren 2011 hade vi aldrig träffats, utan bara sett varandra på någon uppvisning, och båda hade fått för sig att den andra var kaxig.
Sen på en musikalaudition började vi snacka, båda kom med, vi började i samma grupp på FU och var med i samma PA-show.
Den våren träffades vi som minst sex dagar i veckan och åkte ofta från det ena repet till det andra- galet ändå!
Men vi blev bra tajta på bara någon månad och även om vi inte ses alls i närheten så mycket nu (det är väl nästan tur det- gaaalen termin var det...) så snackar vi fortfarande om typ allt.
 
Haha det som skulle vara roligt var att vi hade en så otroligt fullspäckad termin- men sen kom jag på att alla mina terminer sedan dess har varit lika fullspäckade. Oupsi...
Skillnaden är väl bara att nu är det bara jag själv som flänger fram och tillbaka mellan olika rep och pass, haha.
 
Ännu en notis, när jag ändå håller på.
Malin Palmblad, som också var med i Agnes PA-show 10X Love, är med och dansar i Mello på lördag med resten av treorna på Balettakademien Göteborg.
Ser ni en mellanlång brunett bland dansarna så är det mycket möjligen Malin.
Grymt kul för henne!
 
 
                                           10X Love, från vänster: Elin, Alicia, Jag, Malin
Elin, jag
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0