2013-01-14

Grattis världens bästa och finaste mamma på din födelsedag! Love you so much!!

Bara för hennes skull så släpade jag mig upp kvart över fem trots att det skulle varit min första dag med sovmorgon.
Bara det vore räknas som en present haha.

Vi grattade henne och gav henne presenter och sen gick jag och la mig till tio igen.
Uträttade lite ärenden i stan och tog en mysluch med Joanna på Stålboms innan jobbet.

Nu är det kvällsskift igen som gäller och jobb till tio.
Jag och Eve sitter i lägenheten och öser kärlek över Kaj, som har varit ensam i över ett dygn.
Vi ska sätta på en film och bara skita helt i hur sen klockan blir- underbart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss på dig min älskade dotter! :)

2013-01-15 @ 07:50:50
Postat av: Mari-Anne

Vi hade det mysigt när vi firade R-M, synd att Du inte var hemma. Innebandymatch fick vi också se.

2013-01-15 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0