Chillax

Besöket i Lindome resulterade i kontouppgifter, en massa mätande och sist men inte minst så fick jag mina nycklar.
Första hyran är betald och på måndag är lägenheten officiellt min.
Dock jobbar jag till mitten av augusti så jag kommer inte flytta förrän då, men en extra månadshyra får man tåla om man väl lyckades få tag i en lägenhet i Göteborgsområdet.
Och skulle det nu mot all förmodan visa sig om två veckor att jag inte kommer in i Göteborg så har jag och hyresvärden en bra deal gjord.
Det lär ju ändå högst troligen inte hända med mina betyg.

Jag har spanat runt en hel del på IKEAs hemsida och börjat måla upp lösningar.
Slappat lite och målat naglarna.
Nu ska vi äta kvällsmat med mormor och morfar innan de plus mamma och Adde ska till Vallarna och kolla på årets fars.

Jag tar tillfället i akt- kyler en flaska rose och bjuder hem gänget.
Om inte alltför många ska upp och jobba imon så blir det kanske premiären av Torsdagsklubben på Bratt.
Jag kunde ju aldrig gå förra sommaren pga jobb och från och med nästa vecka jobbar jag igen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0