Kanske sista inlägget på drygt en vecka :*

Äntligen är jag framme på Jumbo Stay i Arlanda.
Jag ska spendera natten på ett... flygplan! 
Ombyggt till ett hostel.
Nära till flygplatsen och det funkar, men egentligen gillar jag inte att dela ett minirum med ett par främlingar.
På tal om det får jag nog hålla mig kort... Halv tio är ju ingen sen tid för mig men kanske för andra...
 
Imon ska jag äta frukost halv sex, och en halvtimme senare ska jag möta upp hela gänget från Base23 och så bär det av till Fuertoventura!
Det är lite småpirrigt för jag känner ju ingen och de känner troligen varandra- men det är samtidigt spännande!
Las Playtias, Fuertoventura, Kanarieöarna, Spanien.
Ja, det är ju som sagt vårt mål.
Jag vet inte om jag kommer kunna blogga eller ej, så för säkerhets skull så önskar jag er en otroligt trevlig midsommar!!
Jag ska dansa, träna, sola, bada och bara njuta.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en underbar semester/tränings/nöjes vecka! :)

2013-06-18 @ 07:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0