2013-03-13

Det kunde inte bli någon dans för mig i Göteborg denna onsdagen heller.
Anledningen är jag påväg till just nu.

Men först efter jobbet så drog jag och Jill till Klitte för att simma lite. Kände för att kompensera upp träningen jag förlorar ikväll och hon hade aldrig varit där förr.

Efter ett gäng längder i bassängen och en bra stund i bastun sitter jag nu på bussen mot Falkhallen.
Ikväll är det nämligen uppstartsmöte och kontraktskrivning för alla skådespelare i Den onda ringen. Spännande värre!
Jag har ju ingen aning alls om vilka de andra som kom med är!

Och till sist- vad tusan gör denna jäkla snön här igen?! Vaknande upp till drygt en decimeter! Vi vill ju ha vår nu!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Nä, nu vill vi inte det skall snöa! Bara gilla läget, eller hur?

2013-03-13 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0