2013-03-26

Efter jobbet var tanken att jag skulle simmat lite, men efter gårdagens styrketräning valde jag att inte pusha mina axlar för mycket på en gång.
Istället stack jag hem och stretchade en timme framför TVn. Nytta+nöje.
Har testat lite nya kul grejer som jag kan försöka fixa bild på, hihi.

På TVn var det One Tree Hill säsong nio. Den allra sista säsongen!
Det känns hemskt!
Oth var ju den allra första serien jag föll för, när jag var en liten trettonåring med en stor crush på Chad Micheal Murray (OMG vad snygg han var!).
Sista säsongen sändes för ett tag sedan men jag missade starten och jag har liksom inte velat att det ska ta slut.
Men fem minuter in i första avsnittet var jag totalt fast!

Jag har också målat naglarna, smaskat på ananas och fått veta att jag får tillbaka en väldigt go restskatt.
Två tummar upp!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt för dig att få tillbaka pengar, det är inte alla som får det...

2013-03-28 @ 07:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0