CDON Group Awards 2013

Temat var Viva Las Vegas, på plats var anställda från hela e-handels giganten CDON Group (Nelly, cdon.com, LekMer, GymGrossisten, Heppo, Bodystore, Members och BokPluss) och platsen var Swebank Stadium i Malmö.
Det var en röd matta, fotografering, bubbel, bordsplacering, två konferencierer, ett band, trerätters, prisutdelning, dans och en hemlig artist (Darin!).
Det kändes som en mindre version av intrycket av att Guldbaggen-galan, Oscars-galan osv går till. Vänta ni bara, om nåt år så... Haha!

Min bordskavaljer var ett par år äldre än mig, hette Viktor, jobbar på cdon.com's lager i Malmö och var väldigt trevlig.
Var lite orolig att bordsplacering skulle göra det stelt, men vi snackade om teater, dans och Harry Potter mellan rätterna.

Till förrätt serverades ett laxspett med citronglazering, till huvudrätt majskyckling, potatispure, rotfrukter och någon sås, och så till efterrätt en chokladtårta med hallonsås. Väldigt gott!
Till detta serverades viner som jag inte hade någon koll på alls, men det smakade inte alls illa i alla fall.

På prisfronten låg vi ju inte jättebra till eftersom vi startades efter halva året och dessutom fick en rätt tuff start, men Jonathan lyckades ta hem årets Servicestjärna- grattis!


Darin var som sagt grym och väldigt otippad!
Vi visste att det skulle komma någon hemlig artist, men kom igen, Darin är ju typ i toppen av sin karriär nu, så det var inte väntat alls att de skulle ha fått dit honom. Men skitkul verkligen!


Kvällens nackdel var ju att mina nästan oanvända skor gick TOTALSÖNDER.
Haltade runt ett tag, fick dom fixade av gullig personal, men till slut så gick de sönder igen så jag fick gå runt i strumpbyxor och sen rida på Marias rygg ut till bussen, haha.
Dock var jag långt ifrån ensam med att gå utan skor för en hel del tjejer hade så ont i sina fötter.


På grund av barndansen tog jag tolv-bussen hem och kunde lägga mig i min säng strax innan tre- med en nöjd bal-på-slottet-känsla i kroppen. Två tummar upp!

Haha, Jill satt jämte mig och sov halva bussturen dit, men sen gjorde hon en helomvändning!

 


PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicken fest!!!!

2013-03-17 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0