Dance all night long

Kvällen/natten var otroligt lyckad, i alla fall fram tills halv fyra.

Först några rader om Mello-finalen:
• Dans, dans, dans! Grymmast i mello och skönt att övriga befolkningen äntligen har insett det! Riktigt kul att de presenterade Thomas&co en och en!
• Dansen i David Lindgrens nummer- OMG!! Love it!
• Danny&Gina- tummen upp genom hela turnén!
• Arne Weise som Sean Banan, HA-HA.
• Jag hade helst skickat Ulrik Munter eller Yohio till Eurovision. Vet inte riktigt varför, men det bara kändes så.
• Jättekul för Robin att han vann. Väldigt duktig och så, men hade fortfarande inte varit mitt val.

Sen fortsatte vi att föra här- jag, Joanna, Veronika och Veronikas störtsköna klasskompis Jennie. Tummen upp för att lära känna nytt härligt folk!

Strax efter tolv drog vi in till Bratt och det var otroligt mycket mer ös än förra helgen! Det dansades till stängningsdags och vi hade superkul!

Nackdelen kom efter stängningsdags när det blev något fel hos taxibolaget och jag fick vänta en halvtimme extra ute i minusgraderna. Fyyy!
Efteråt låg jag och skakade i min säng och kunde inte somna på en timme för att jag frös så!

Men eftersom kvällen var så lyckad så kunde jag överse det sista snedsteget.
Tack tjejer och alla goa känningar som gjorde kvällen så bra!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nästa gång väntar du inte en halvtimme utan ringer hela tiden tills taxin kommer. ;)

2013-03-11 @ 07:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0