I actually like Mondays

Mördarmåndag igen och det känns amazing!!

Efter jobbet (som gick ovanligt snabbt- yay) gick jag och Jill lite i stan och avslutade med en fika på På G. Mysigt!
Sen drog hon för att kolla på lägenhet och jag på dans.
Monicas jazz och Viccans street var mördande för musklerna som vanligt (speciellt eftersom jag pga sjukdomar fortfarande inte kommit i vanlig form denna terminen!), but I love it!
Känslan efteråt är underbar!

Sen är det inte så pjåkigt heller att komma hem och kolla på Top Model med Eve.

Enda nackdelen med måndagar är att jag kommer i säng så attans sent, haha.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det såg riktigt smarrigt ut! :)

2013-03-12 @ 07:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0