Klapp på axeln

Denna söndag spenderad som söndagar spenderas bäst- nytta kombinerat med slappande.

Efter en välförtjänt sovmorgon tog jag en slutspurt i skolsökandet. Vill inte missa någon bra skola pga lathet och jag hittade faktiskt ett par dans/artist-utbildningar till som jag ska söka.

Kollade också upp lite olika college i USA (skadar aldrig att vara ute i god tid) och delar av mig vill bara släppa allt och åka nu istället, haha.

Mellan allt detta läsande har jag börjat kolla ikapp Revenge. Jag hade ju helt missat när säsong två började på tv, så nu när det drog igång igen upptäckte jag att jag är tio avsnitt back.
Nu vet ni vad jag kommer göra med min lediga tid framöver...

Sen kom dagens stora chock!
Normalt sett så springer jag ju ungefär en gång/halvår, men nu gav jag mig faktiskt ut igen, endast två veckor efter senaste gången.
Och visst kändes det mycket bättre och enklare den här gången!
Drog faktiskt på med 6 kilometer och är riktigt stolt över mig själv!
Luften var frisk, solen sken, det var lagom kyligt och stranden var otroligt fin att springa på. Lovely!

Nu njuter jag välförtjänt av mammas hallon-pannacottapaj och ska hoppa i badet.
Kan ju med gott samvete slappa resten av denna söndagen, hihi!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, den pajen var smaskens.

2013-03-24 @ 21:24:27
Postat av: Ros-Marie

Riktigt duktigt av dig!

2013-03-25 @ 11:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0