Långfredagen (18.00)

Första året utan påsklov för min del och jag för nöja mig med att vara ledig idag. Är ju egentligen ledig på måndag också men då hoppar jag in extra för att tjäna ihop lite komptimmar.

Men jag njuter till fullo av denna lediga dag!
Sovmorgon (såklart) och sen en lugn mysfrukost med bra läsning. Därefter blev det oth-slappande (det är sååå bra) och så gjorde jag varma mackor.

Nu är jag och Ida i Göteborg, har varit en snabbis på Espresso House och är nu på BioPalatset.
Efter mycket om och men ska vi äntligen se Les Miserables!
Det var ju typ evigheter sedan den började visas, men först kunde jag inte hitta någon som ville se den med mig (tråkmånsar) och sen när väl Ida kom hem från USA hade två tajta scheman att få ihop det med.
Men bättre sent än aldrig!
Les Mis känna liksom verkligen som en film man vore se på bio!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du hade det trevligt i Götet.

2013-03-29 @ 22:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0