Mot Malmö

På grund av galan jobbade vi bara till tolv idag och sen har det varit full fart!

Vi var ett gäng som inledde med thaibuffe på Sisi. Otroligt gott, men oj vad mätt man blev! Seriös matkoma!

Sen drog jag och Jill hem till henne för att fixa oss. Det kändes minst sagt konstigt att fixa sig vid två, och ännu konstigare att gå i stan, megafixad och med kort klänning och klackskor, vid tre.
Det blev en hel del blickar och sen hörde jag plötsligt någon ropa "REBECCA, vad tusan ska du göra så fin?!". Haha, det var Joanna som satt på en uteservering och fikade.

Nu sitter vi på bussen mot Malmö och det är full rulle med drickande, skrattande och snackande.
På fullaste allvar så känner jag knappt igen folk nu när de är så fixade! Folk som jag spenderar åtta timmar om dagen med- sjukt!
Fast det kanske är knappt att de känner igen mig heller- normalt sett tar jag bara mascara och ögonbrynen. Hinner jag platta håret känner jag mig riktigt vardagsfin, haha.

Jag hann tyvärr inte ta någon bild (you know how it is).
Jag har den klänningen med paljetter som jag hade på nyår, kilklackar, silversmycken, lockigt hår och röda läppar.
Ha så kul ikväll folket- det ska jag!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Önskar Dej en trevlig kväll.

2013-03-15 @ 16:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0