Spending all my free time in a square room with a very large mirror

Förutom att jobba har dagen spenderats med dans, dans och dans i fem timmar. Nu är inför-föreställning-stressen som värst och folk går och är lättretade, men vi är ute i bättre tid än förra året och då blir det ändå lyckat, haha. No worries here.
Men usch vad jag är trött!
Att pendla ett heltidsjobb med all dans är väl inte optimalt för orken, så det ska bli skönt att helt kunna fokusera kropp och tanke på dansen nästa år!
Om jag kommer in vill säga (*håller tummarna*).

På tal om det så kom jag inte med i filmen.
Men jag kom i alla fall till den individuella provfilmningen och jag vet att jag var nära, för jag var en av ganska få som de diskuterade någon specifik roll med.
En kul erfarenhet att ha testat på!
Jag tycker ju fortfarande det är jättekul med film och teater, så vem vet om jag ger det fler försök.
Men i detta fallet var det faktiskt rätt bra att jag inte kom med, för inspelningen hade krockat med barndansen, min auditions och min och Eves resa.
Nu blir istället våren som planerat, och det är inget fel alls med det.

Haha, varför ser det ut som om mina ben har varit på solsemester utan mig?


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att Du tar det på detta vis. Planera nu Er resa så blir det säkert "kanon"

2013-03-01 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0