Sun, you're very welcome

Solsken, smoothie och musik i väntan på tåget mot Göteborg och Johannas jazz. Pretty damn good!

Det enda som saknades nu på tåget var 50 shades, som glömdes hemma, men det blev en powernap istället, haha.

Nu är jag framme i gbg vilken sekund som helst. Har lite tid att bränna så funderar på att kila in på Cubus och prova plaggen jag spanade in förra veckan.

Sen ska jag möta upp Helena på Dansforum och här har ni en riktigt danstaggad tjej!
Efter en seg terminsstart med två sjukperioder så känner jag mig äntligen i form "på riktigt" igen!

(Pga att jag är så glad över solen bjuder jag på bilden).


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, måtte solen komma och även värmen!

2013-03-28 @ 07:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0