Sunday spent in a good way

Megamysig söndag!

Jag hann inte mycket mer än vakna och duscha innan Lollo och Ulle kom hit- med fika!
Det var så länge sedan vi spenderade lite RUL-quality time (yups, namnet hänger i ännu), så ett par timmar med dessa underbara tjejer var en perfekt söndag!

Jag har också gjort klart mina ansökningar till en dansskola i Linköping och en i Kristinehamn- spännande spännande!
Men här kan jag inte förlita mig på lina betyg som jag gjorde när jag sökte in till sjukgymnast, utan det är auditions som gäller!


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Lycka till med ansökningarna.

2013-03-10 @ 21:58:45
Postat av: Mamma

Lycka till!

2013-03-11 @ 07:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0