The great and powerful

En fredag i ytterst bra skick!

Efter jobbet drog jag och Jill oss till Halmstad.
Vi käkade på Hello och hälsade på hennes föräldrar i deras guldaffär, innan det var bio-time.

Vi såg Oz: The Great and Powerful i 3D.
En helt klart bra film! Mer barnvänlig än jag hade väntat mig men väldigt charmig och rolig!
Och Mila Kunis är ju så snygg att man kan dö!!

Tyvärr missade jag mitt tåg med några ynka minuter (tyvärr pga att jag har planer för resten av kvällen hemma i Fbg) men jag och Jill drog till några hon känner och umgicks en stund.

På tåget sprang jag på en gammal klasskompis, en kompis jag nästan aldrig träffar samt satt i samma vagn som Måns Möller- inte illa för en tågresa på en kvart!

Nu är det full rulle för Ulle (rim) hämtar mig när som. Vi är ett gäng tjejer som ska till Veronika för att fira att hennes tentaperiod är över och sen sover nog jag och Joanna över där- mysigt!
Chao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0