Today I have nothing to conplain about

Oj oj vad jag har hunnit med mycket denna söndag, och klockan är inte ens sex!

Jag började dagen med en skön sovmorgon och tog sedan tag i att storrensa min byrå.
En massa skräp slängdes, några minnen återupplevdes och en hel del bra-att-ha saker hittades- som 2800 kr!
Haha jag fattar inte hur jag lyckas förlägga pengar i den byrån hela tiden... Typ julklappspengar och sånt.

På eftermiddagen tog jag mig en härlig pw i vårsolen och njöt därefter av ett varmt bad med 50shades, doftljus och ansiktsmask. Underbart!

Nu ligger jag och kollar på det senaste Vampire Diaries (looooove it) och dricker en blåbär-hallonsmoothie. Puuurfect!

Har också, sisådär ett halvår efter jag inskaffade den rosa skönheten, lyckats fixa musik till min iPod. Bättre sent än aldrig?


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter som en perfekt söndag, sådan vill jag också ha!

2013-03-17 @ 19:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0