Grubblande

Det blev visst inget bloggande igår.
Det var en rätt känslosam dag, då känslorna och funderingarna höll på att flöda över.
Varför ska jag grubbla så mycket över mina kommande val?
Fram och tillbaka, fram och tillbaka...
Det blir mest jobbigt för mig själv...
Men samtidigt står jag i vägskälet att göra ett av dom valen, så är det någon gång jag ska grubbla så är det nu!

Danshandledarlinjen på KPS?
Dansarlinjen på KPS?
Musikteaterskolan i Bjärnum?
Och alla ovanstående har först auditions...
Sjukgymnastprogrammet i Göteborg?
Dansa massa på Dansforum och söka svårare linjer nästa år?
Mitt nya "projekt" i Göteborg?
Hur mycket ska jag satsa på dansen och att stå på scen?
Hur mycket kommer Osteopaten lyckas fixa mitt dumma bäcken och lendrygg?
Räcker det kanske med dans och danselever på fritiden, och ett säkert jobb dagtid?
Samtidigt måste jag satsa nu om jag ska göra det... Är det värt riskerna, lånen, osäkerheten och den fysiska påfrestningen?
Jobba ett år till och söka andra utbildningar sen? Psykolog?

Herregud jag kan fortsätta i oändligheten...
Dumma, dumma mig som gör såhär mot mig själv...


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra att fundera, du kommer att komma fram till rätt beslut. :)

2013-05-22 @ 07:24:15
Postat av: Mari-Anne

Ja det är inte lätt, det gäller ju mer eller mindre vad Du vill göra i framtiden. Förstår att Du funderar.

2013-05-22 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0