Tentafest och en halvdag i götet

Igår kväll drog jag upp till Mackan i klassen för tentafest/födelsedagsfest.
De är sex personer som bor kollektivt i en villa väldigt nära skolan.
Vinstlott för dom!
Att bo kollektivt är nog antingen toppen eller botten, beroende på personkemin, men han hade riktigt härliga roomies.
Det blev roliga drickspel, snack och matchen i bakgrunden.
Dock tillhörde jag den halvan som skippade utgång och istället drog mig till lägenheten- vilket tog dryga timmen.
Bu för det. Bussar går så långsamt och stannar på femtioelva ställen.
Men överlag en riktigt kul kväll, med den lilla del av klassen som kom.

Idag har jag och Emma myst runt i Göteborg.
Bara gått runt i affärerna och kollat utan att riktigt vara ute efter något speciellt.
Sedan drog vi till Fröken Olsson, ett superdupermysigt fik med himla goda scones!
Överlag höll jag faktiskt i mina pengar och köpte endast två doftljus på ett ställe som hade lagerutförsäljning. Duktigt där Rebecca! 
Men det var riktigt mysigt att bara strossa runt avslappnat och titta.

Jag har fått en riktig drille på mango tar det som smak så fort tillfälle ges, haha.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gott att kvällen i Gbg. blev bra och att även efterföljande dag blev bra den också.

2013-11-16 @ 22:06:26
Postat av: Mari-Anne

Ja, nu är denna helgen slut, hoppas skolveckan blir bra.

2013-11-17 @ 21:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0