There is only one Tree Hill

Efter att länge ha skjutit upp det i ren protest mot att det kommer vara slut på riktigt så såg jag till slut det allra sista avsnittet av One Tree Hill.
Är det någon serie jag "vuxit upp med" så är det den- från att jag var 12 och precis börjat högstadiet fram tills nu.
Nostalgikänslorna är stora när man tänker tillbaka på 12-åringen som med världens crush på Chad Michael Murray började kolla på serien med alla high school-draman och nyfiket undrade hur tonåren skulle bli för en själv, haha.
Och oj vad man plötsligt känner sig vuxen! Riktigt, galet vuxen! 
Massor med kärlek till en serie som stundvis hjälpt till att förstå sig på tonårens alla möjliga spektakel.
Jag har nog alltid hittat min förståelse lättast så- i böcker, filmer och serier.
Och sen är det ju en galet bra serie också! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0